julia capulet

fredag
idag är det äntligen fredag. som jag längtat. haft en hektisk vecka och ser verkligen inte fram emot nästa vecka som kommer innebära dubbelt så mycket plugg. i måndagsnatt sov jag till 4 för att sedan åka en 1½ h lång resa till malmö med mina finfina kompisar simon & isabelle! simon gick nämligen vidare på första idolaudition, men gick tyvärr inte längre. i mina ögon är han en stjärna ändå alltiiid!!! sen har veckan rullat på, klarat av ett matteprov och gjort lite inlämningar så nu satan i det förtjänar jag att va ledig.
idag ska jag träffa några cpbra vänner och käka glass å dricka lite kanske vad vet jag. ser fram emot livet nu iallafall fastän oehört mycket plugg!!
 
 
önskar jag inte var så feg och färgade mitt hår rosa blee
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress